Tervetuloa mun blogiin😊

Oon jo hetken aikaa ajatellu laittavani blogin pystyyn, mutta jostain syystĂ€ se on aina vĂ€hĂ€ jÀÀny..😅 Ajattelin aina, et blogin pitĂ€miseen vaaditaan joku tosi kiehtova elĂ€mĂ€ ja paljo menoa ja meninkiĂ€ ja koska mun elĂ€mĂ€ssĂ€ sitĂ€ on vaan sillon tĂ€llön niin oon sitte vaan hylĂ€nny blogi-ideat. Mutta mitĂ€ vanhemmaksi oon tullu sitĂ€ enemmĂ€n oon alkanu ajatella, ettĂ€ blogi on sitĂ€ varten, ettĂ€ saa omia ajatuksia ja mietteitĂ€ pois pÀÀstĂ€nsĂ€. Ei sitĂ€ aina tartte olla kauhee maailmanmatkaaja, ettĂ€ sais mielenkiintosen blogin aikaan, joskus se tavallinen elĂ€mĂ€ki voi olla mielenkiintosta🙂 

No niin, sitte jos sais vĂ€hĂ€ aihettaki tĂ€lle ekalle tekstille😀 
Eli mÀ ajattelin vain listata muutamia faktoja musta ja mun elÀmÀstÀ:

1. Mun koko nimi on Jenna Marika Vilponen.

2. Oon syntyny tiistaina 20.10.1998, Kristiinankaupungissa.

3. SilmienvÀri on sininen.

4. Mun perheeseen kuuluu isÀ, Àiti, ja pikkusisko sekÀ kihlattu.

5. Mulla ja mun siskolla on 6 vuotta ikÀeroa.

6. Lempi vuodenaika on kesĂ€đŸ’–

7. MeidÀn perhees on neljÀ koiraa ja viisi kissaa.

8. Kaks niistĂ€ kissoista on munđŸ˜œđŸ˜œ

9. Rakastan kirjoittaa ja lukea.

10. LempivĂ€ri ja lempimusiikki vaihtelee mielen mukaan😄

11. Rakastan vettÀ ja uimista.

12. Lempiherkku on mansikat😍

13. MĂ€ asun mun kihlatun kans samankaton alla💖

14. LempielÀin on susi.

15. Rakastan matkustella ja haluaisin tutustua uusiin paikkoihin koko ajan😂

No joo.. EiköhĂ€n tossa ollu tarpeeksi faktoja nytte nĂ€in aluks ainaki😃 LisÀÀ uusia tietoja tulee sitte varmaan muiden tekstien mukana. En kirjota tĂ€stĂ€ enÀÀ yhtÀÀ pidempÀÀ ekaa tekstiĂ€, joten:

Kiitos kun luit ja ens kertaan😚
💝 Jenna 

 

   

Kommentit

TÀmÀn blogin suosituimmat tekstit

Kana-Taco peti🍮

Iso-KuopusjĂ€rvi, PudasjĂ€rvi loma 21.7-28.7.2017💓

Kuulumisia😊