Kuulumisia😊

Joo tota... Vissiin vĂ€hĂ€ tullu pitkĂ€ vĂ€li uuden tekstin kans... Pahottelut siitĂ€, ei vaan oo ollu mitÀÀ mitĂ€ kirjottaa... 😅 Mutta nyt aattelin tehĂ€ uuden postauksen, ku on muutama asia tapahtunu sekĂ€ hyviĂ€, ettĂ€ huonoja...  Niinku aina, nii huonot uutiset pitÀÀ sanoo eka, eli alotetaan niillĂ€. 

4.7.2017 mun maailma romahti... Mun piti jĂ€ttÀÀ hyvĂ€stit mun parhaalle ystĂ€vĂ€lle💔
Mun siis tosiaan piti pÀÀstÀÀ mun kissa paremmille metsĂ€stysmaille! Mintun maha oli yhtĂ€kkiĂ€ paisunu ihan hirveesti. Joten Ă€iti vei hĂ€net elĂ€inlÀÀkĂ€rille, josta Minttu ei sitte pallannukkaa enÀÀ tĂ€s maailmas...💔😱 SielĂ€ paljastu, et Mintun munuaiset oli pettĂ€ny ja tottakai vanhuudellaki oli osa syynsĂ€ Mintun kuolemas. MĂ€ ja Minttu saatiin 12 vuotta kulkia rinnakkain, mutta sitte mun pieni ei enÀÀ jaksanu💔
 đŸ’–đŸ’–
 đŸ’–
Ekan viikon mĂ€ itkin joka yö, koska mulla oli niin suuri ikĂ€vĂ€. On edelleen, mutta nytte en niin useesti itke öisin... VĂ€lillĂ€ tulee sellasia hetkiĂ€, et alkaa vaan yhtĂ€kkiĂ€ itkettĂ€mĂ€hĂ€n, mut niitĂ€ tulee koko ajan harvemmin. Ja kyllĂ€... Mulla ottaa oman lemmikin kuolema yhtĂ€ lujaa kipeetĂ€, ku se, et joku mun lĂ€heinen kuolee... Oon aina ollu sellanen ihminen, joka pitÀÀ elĂ€imiĂ€ osana perhettĂ€nsĂ€ joten se sattuu tosissaan, ku se ystĂ€vĂ€ katoaa siitĂ€ viereltĂ€! Edelleen tĂ€n 2kk ja 10 pvĂ€n jĂ€lkeenki mĂ€ odotan sitĂ€, ettĂ€ pian Minttu varmaan tulee jostain ja alkaa kehrĂ€tĂ€ tai, et se hyppÀÀ mun sĂ€nkyyn ja kĂ€pertyy siihen vierehen niinkun tĂ€hĂ€nki asti, mut sit sitĂ€ vaan herÀÀ ja tajuaa, ettei niin tuu kĂ€ymĂ€hĂ€n. Mut toivotaan, et tÀÀ ikĂ€vĂ€ ja suru tĂ€stĂ€ alkaa helpottamahan😇

Sitte siirrytÀÀn niihin pariin iloseen aiheeseen😊
Meille tuli siis kaks uutta vauvaa💗 Koira ja kissa. MĂ€ kerron eka vaikka tĂ€stĂ€ koiravauvasta.
 TĂ€s on siis Iita💖
Iita on lyhytkarvainen saksanseisoja.  HĂ€n on syntyny 24.6. eli ikÀÀ on melkein 11 viikkoa. MeillĂ€ on ollu aikasemminki saksanseisoja, mut hĂ€net piti lopettaa kans tĂ€n vuoden puolella💔 IsĂ€ ajatteli eka, ettei hanki toista seisojaa, mutta muutaman kerran hĂ€n kĂ€vi lintumettĂ€llĂ€ ilman koiraa ja huomas, ettĂ€ semmosen tarviis sinne😄 Ja niin me sitte pÀÀtettiin hankkia Iita. 
TĂ€n pennun kans on monesti palanu hermot... Ja tulee palamahanki viĂ€ monta kertaa😆 Tietysti mĂ€ ajattelin, et tÀÀ pentu on yhtĂ€ helppo ja ihana luontoonen, ku Ami oli(nooot😂).
Mutta kyllĂ€ se silti on aiva yli helluunen😍💖

Sitte saadaan siirtyÀ mun kissavauvaan. Mulla oli niin iso ikÀvÀ Minttua, et aattelin ottaa pennun sitÀ vÀhÀ lievittÀmÀhÀn. Ja yli kuukauden mietinnÀn jÀlkeen mÀ pÀÀdyin sitte ottamaan kissan.
Ja hĂ€n on siis Tara💖
Tara on syntyny 31.5. ja ikÀÀ neidillĂ€ on 14 viikkoa. Ekan kerran ku mĂ€ nĂ€in Taran kuvan, nĂ€in siinĂ€ heti meidĂ€n vanhan kissan. Taralla on sama tiikeriraita-vĂ€ritys😊 Tara oli niin suloonen sisarustensa keskellĂ€, ettĂ€ tottakai hĂ€n oli se kenet mĂ€ valitsin. Suurinpiirtein eka viikko oli semmonen, ettei Tara uskaltanu tulla ulos mun huoneesta ollenkaa ja ovelta se vain kuikuuli ympĂ€rillensĂ€. Pikkuhiljaa se sitte rohkaasi mielensĂ€ ja teki yhĂ€ pitempiĂ€ tutkimusretkiĂ€ meidĂ€n tuvas ja nytte se jo kiipeilee ties mihnĂ€đŸ˜č
             Tara myös rakastaa Iitan lelukanaa😆                         đŸ’–

Ja kuten huomaa molemmat pennut tulee yllĂ€ttĂ€vĂ€n hyvin toimehen. MitĂ€ ny Iita yrittÀÀ vĂ€lillĂ€ syoda Taraa😅 Mutta yhtĂ€lailla Tara syö Iitaa😄
Ettei tÀstÀ tulis ihan hirveen pitkÀÀ romaania niin mÀ lopetan tÀn ny tÀhÀn.

Kiitos kun luit ja ens kertaan😚
💝 Jenna
     

Kommentit

TÀmÀn blogin suosituimmat tekstit

Kana-Taco peti🍮

Iso-KuopusjĂ€rvi, PudasjĂ€rvi loma 21.7-28.7.2017💓