Matelijanäyttely🐍

Heissan😊

Kävin tänään matelijanäyttelyis mun vanhempien ja siskon kans. Siä oli jos jonkilaasta mönkijää ja ryömijää😄 Älöttävimmät oli ne hämähäkit... Hämähäkit on mulle niin iso ällötyksen kohde, jottei toista oo😷 Ja tästä syystä niistä ei oo mitää kuvia😅
Mutta siä siis oli käärmeitä, liskoja, torakoita ja yks kilppariki sieltä löyty. Pidin myös ekaa kertaa ikinä TORAKKAA kädes😵😱 Se on toinen semmonen mitä en voi sietää! Sillon kun olin Thaimaas ja siä meni niitä torakoita pitkin poikin niin oli monta tilanntetta, että olin ihan sydänkohtauksen partaalla! Ne on vaan sellaasia otuksia joita en halua nähä ees telkkaris... Paras torakka on kuollu torakka😝 Ne käärmeet ja liskot oli aiva äly ihania ja vahvisti mun päätöstä edelleen, et joku päivä mulla on vielä oma käärme😍 Ja oma liskoki vois olla ihan jees😊  Siä sai myös pitää käärmettä kädes ja totta kai se oli tehtävä vaikka sellasta oonki jo muutaman kerran aikasemminki pitäny. 
Siä oli paljo erilaisia matelijoita, mutta otin kuvia vain niistä mitkä oli mun mielestä suloosia😄
Tämon yks semmonen haaveeläin kans😍

        
                                            😍😍                                                      😍😍

       
          
 

  
                                             😍😂😍                                               😘
Tää oli tämmönen lyhyt ja nopee postaus, mutta joskus näinki😄

Kiitos kun luit ja ens kertaan😚
💝 Jenna




   

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kana-Taco peti🍴

Iso-Kuopusjärvi, Pudasjärvi loma 21.7-28.7.2017💓

Kuulumisia😊