Ostoksia #1😊


TĂ€nÀÀn tuli semmonen fiilis, et haluun taas kirjotella.. Mut mulle ei tullu mielehen mitÀÀ sisĂ€ltöö, joten teen nytte ekan postauksen mun osoksista tĂ€s ny muutaman viikon ajalta. 
En tosiaan ostele hirveesti mitÀÀ "jĂ€rkevÀÀ" muutaku sillon ku tarttee tai jos löytyy jotaki halpaa. Mulla on neljĂ€ asiaa mitkĂ€ ostin ja sÀÀstĂ€n, omasta mielestĂ€, parhaimman vikaks😄

Eli tÀÀ eka ostos on ihan vaan ripsari. Ostin sen Kauhajoen s-marketista tai Valtista kummin vaan. Ja kĂ€vi sillai tuuri, ku mulla oli ripsari muutenki lopus, et tarttin jo uuden nii toi sattu oleen tarjoukses😊 Ja ekan kerran, ku tĂ€tĂ€ kĂ€ytin niin rakastuin tĂ€hĂ€n tĂ€ysin! 
EnsinnĂ€ki: TÀÀ tuoksuu tosi hyvĂ€ltĂ€! Ja kyllĂ€ mĂ€ haistelen miltĂ€ mun meikit tuoksuu. Don't judge me😝😂 Toisekseen: TĂ€stĂ€ tulee aiva törkeen pehmosen nĂ€köset ja tuntuset ripset ja tÀÀ ei jĂ€tĂ€ paakkuja, mikĂ€ on erittĂ€in suuri plussa! Ja kolmanneksi: TĂ€s ripsivĂ€ris on vitamiineja ja kurkku-uutetta mikĂ€ hoitaa ripsiĂ€. 
Ja toi puteli on kivan nĂ€könen😄 Suosittelen puhtaasti tĂ€tĂ€đŸ‘Œ










Sit voisin kertoo nĂ€istĂ€ mun toisita housuista. NÀÀ on siis ihan perus farkut, mut nÀÀ tuntu pÀÀlle tosi mukavilta niin en malttanu olla ostamatta. Mulla on useet farkut sellasia mis on pultut liian pitkĂ€t, koska mĂ€ olen vain 161cm, mut nÀÀ farkut oli jopa pultuista hyvĂ€n mittaset.  NÀÀ myös muotoili mun vartaloa jotenki kivasti, mitĂ€ ei monet farkut tee😂




Sitte pÀÀstÀÀn nÀihin toisiin housuihin. KÀvin eilen 30.9. Kristiinas markkinoilla ja ostin sieltÀ sit perus lökÀrit. EikÀ ne ollu ees kovin kalliit.
NÀÀ on aiva Ă€ly pehmeet ja mukavat pÀÀllĂ€, eikĂ€ nÀÀ oo ollenkaa pahan nĂ€köset vaikka ite sanonki😎 Muuta sieltĂ€ markkinoilta ei tarttunukkaa kĂ€teen😄 Paitti syömisiĂ€đŸ˜‚đŸ˜‚

Ja sitten... Ostokseen... Joka on puhdasta rakkautta😍

RAY BANIT😍😍

Ja ei, nÀÀ ei ole aidot, tilasin nÀÀ WishiltĂ€ 15€. MĂ€hĂ€n maksaisin itteni kipeiks aidoilla RayBaneilla😝 NĂ€mĂ€ tuli muistaakseni alta kahes viikos ja tosi hyvĂ€s kunnos. 
MĂ€ aattelin, et nĂ€is on varmaan miljoona viiltoo ku nÀÀ tulee, mut ei! Ne oli mustas suojakotelos ja sitte ne oli tollases mustas laatikos, mikĂ€ kuvas nĂ€kyy ja sitte viĂ€ toi koko lysti oli pakattu oikein kunnolla kuplamuovihin, eikĂ€ viillon viiltoo👏👌 
Sillonku nÀÀ tuli nii voi sitĂ€ ilon ja onnen mÀÀrÀÀ, ku mĂ€ aukasin sen paketin😍 TĂ€tĂ€ on materialismi-onnellisuus😎🙌
SiinĂ€ oli ny muutama pikku ostos. Laita kommenttikenttĂ€hĂ€n mimmoosia postauksia haluaisit, koska en oo ite niitĂ€ kovin hyvĂ€ keksimĂ€hĂ€n...😅

Kiitos kun luit ja ens kertaan😚
💝 Jenna

Kommentit

TÀmÀn blogin suosituimmat tekstit

Kana-Taco peti🍮

Iso-KuopusjĂ€rvi, PudasjĂ€rvi loma 21.7-28.7.2017💓

Kuulumisia😊