★Joulu -17🎄 ja Uusi vuosi -18🎆★


🎆HAPPY NEW YEAR🎆★
MĂ€ oon oikee mestari nĂ€itten kirjotusten teos.. Aina kerkiÀÀ muutama viikko vierĂ€htÀÀ ennenkö saan uuren tekstin aikaaseksi😅 Pahottelut siitĂ€..😄

Mutta tosiaan, taas meni ohi yks joulu ja uus vuosi lisÀÀ. Jostain syystĂ€ tĂ€nĂ€ vuonna mulle tuli tosi myöhÀÀn joulufiilis. YleensĂ€ se tuloo melko lailla joulukuun alus, mut nytten se tuli vasta pari pĂ€ivÀÀ ennen joulua. Mutta pÀÀasia, ettĂ€ tuli😄
Juhlittiin joulua mun mummulassa ja tĂ€nĂ€ vuonna sielĂ€ oli myös mun Ă€idin sisarukset perheineen. Eli meitĂ€ oli semmoset 15 henkilöÀ juhlistamas joulua💖 Mun Ă€idin sisarukset on joka toinen joulu mummulas ja joka toinen joulu puolisoidensa vanhempien luona😊
KyllĂ€ sen huomas taas kuinka onnekas mĂ€ olen, ku mulla on tollainen perhe💖 Sen huomaa aina noissa meidĂ€n perheen yhteisis hetkis.Kaikki nauraa ja kaikilla on kivaa, toki ÀÀnenvoimakkuus oli aika kova, ku meillĂ€ oli siĂ€ myös 3 kappaletta kaks vuotiaita😄 Mutta hetkeekÀÀ en vaihtais💖
MĂ€ sain tosi kivoja lahjoja ja ne oli just sellasia mitĂ€ tarvittin/mitĂ€ olin halunnu. 

← Noi housut on aiva yli mukavat ja kĂ€tevĂ€t. Niis on nimittĂ€in taskut! Kuinka mones yöpys sitĂ€ nĂ€kee taskuja?😀  Mun on pitĂ€ny jo jonki aikaa hankkia tommonen valotaulu, mutta nytte sain sen lahajaksi mun toiselta enolta ja hĂ€nen vaimolta😊→
                                       
Sain myös itetehdyn kosteudenpoistaja autohon↑, jonka sain mun kummitĂ€diltĂ€. Toi on jotenki tosi nĂ€tti. VielĂ€ sitĂ€ en oo ottanu kĂ€yttöhön, mut ehkĂ€ tĂ€s jossain vaihees😇
ÄitiltĂ€ ja IsĂ€ltĂ€ mĂ€ sain tommosen yyber söpön Unicorn-hupparin jossa lukee "Minua ei kiinnosta" Toi paita sopii mulle sanomansa perusteella erittĂ€in hyvin😂 Ja muutenki, oon alakanu hymiöimĂ€hĂ€n yksisarvisia tosi paljo nykyÀÀn, syy tĂ€hĂ€n on tuntematon😂😂
 
Ja sitte viimenen lahaja minkĂ€ sain oli yhteislahaja. Ja se oli Huawei mate 10 lite, eli puhelin😊 Mulla oli aikasemmin kĂ€ytös huawei 4x, mutta en enÀÀ tykĂ€nny siitĂ€.. Se alkas olemaan hidas, tietyt pĂ€ivitykset ei tullu siihen ollenkaa, siinĂ€ oli pieni muisti ja sitte kuvista tuli vĂ€hĂ€ sumeita.. Niin halusin sitte vaihtaa sen parempahan. VĂ€rinĂ€ mun puhelimes on kulta😊 Mullon aina ollu mustia tai valkosia puhelimia niin nytte halusin jonku toisen vĂ€risen😂

Myös uus vuosi vietettiin yhes kaikki 15 henkee. Toki omalla kohalla se meni sairastaes. Mulla oli jouluna jo vĂ€hĂ€ semmonen kipiĂ€ olo ja sitte se flunssa iski.. Eli mun osalta rakettien kattelu tapahtu ikkunan lĂ€pi😄 Mutta joskus nĂ€inki pĂ€in😅 Uutena vuotena ei enÀÀ syöty jouluruokia vaan syötiin tacoja😍 Sillon oli kyllĂ€ pöydĂ€t tĂ€ynnĂ€ aineksia, ku oli paljo myös syöjiĂ€đŸ˜‚


 

Ennen joulua mulla oli myös pikkujoulut mun ystĂ€vien kans😊 Oon aina sitĂ€ sanonu ja taas sen huomasin kuinka onnekas oon myös mun ystĂ€vien suhteen. HeitĂ€ en vaihtais mihinkÀÀ! NĂ€itten kahen naisen kans saa aina nauraa, eikĂ€ meirĂ€n jutut ei aina ookkaa mistÀÀ jĂ€rkevimmĂ€stĂ€ pÀÀstĂ€đŸ˜‚ NĂ€mĂ€ kaks on just sellasia kenenkĂ€ kans haluan olla ystĂ€viĂ€ loppuun asti💖

 Taas tuli pieni pĂ€ivitys ja tilannekatsaus😁 
PitĂ€s ehkĂ€ vĂ€hĂ€ petrata tĂ€nne kirjoittamisen kans..😅


 
YllĂ€tyyn siitĂ€, ettĂ€ meirĂ€n koirien saaminen kuvahan ei ollu nii hankalaa ku aattelin😄 Tara oli sitte asia erikseen😂 Se ei oikein hoksannu, ettĂ€ sen pitÀÀ olla paikalla nĂ€tisti😆

 Mun joulu-look😇 
TykĂ€styyn myös tohon huulipunahan tosi lujaa😍💋

Kiitos kun luit ja ens kertaan😚
💝Jenna


Kommentit

TÀmÀn blogin suosituimmat tekstit

Kana-Taco peti🍮

Iso-KuopusjĂ€rvi, PudasjĂ€rvi loma 21.7-28.7.2017💓

Kuulumisia😊