Kirje lapselta Äidille💖

💎Rakas Äiti!💎

Mä muistan ne ajat kun mä olin pieni ja kuinka mä halusin olla kuin sä. Mä muistan ne ajat kuinka sä turvasit mun matkaa kuin Enkeli. Mä muistan ne ajat kuinka sä puolustit mua kuin leijonaemo. Mä muistan ne ajat kun sä teit mitä tahansa, jotta saisit mut nauramaan huonoina päivinä. Mä muistan ne ajat kun me vaan istuskeltiin, juteltiin, naurettiin ja mietittiin maailman menoja. Sä olit mun Idoli!💗


💎Rakas Äiti!💎

Mä muistan ne ajat kun mä teini-ikäisenä huusin suutuksissani kuinka musta ei ikinä tule kuin sä. Mä muistan ne ajat, kun mä en voinut käsittää miksi sä et päästäny mua kylille ystävien kans, vaikka ajattelit vaan mun parasta. Mä muistan ne ajat kun mä tiesin, että sä olet oikeassa mutta oma ylpeys ei kestäny tunnustaa sitä. Mä muistan sen kuinka sä olit kuin haukkaemo vahtimassa, et mulla on kaikki kunnossa. Mä muistan ne ajat kun sä neuvoit, opastit, kuuntelit ja autoit mua mun pulmissa. Sä olet mun Idoli!💗


 💎Rakas Äiti!💎


Mä tulen aina muistamaan ne lukemattomat kerrat kun pyysin sun apua ja sä olit heti auttamassa. Mä tulen aina muistamaan kuinka sä oot opastanu mua oikeille poluille elämäs. Mä tulen aina muistamaan ne lämpimät hymyt, jotka rohkaisi mua avaamaan mun omat siivet. Mä tulen aina muistamaan ne lämpimät kädet, jotka otti mut kiinni kun mä en pystynytkää vielä lentämään. Mä tulen aina muistamaan ne viisaat, opettavaiset, joskus ehkä vähä sarkastiset(😂) neuvot jotka kuljettaa mua eteenpäin elämässä. Sä tulet aina olemaan mun Idoli!💗


💎Rakas Äiti!💎

Mä sanon liian harvoin kuinka paljon mä sua rakastan, mutta koska mä olen sun lapsi niin kai mä ajattelen että sä tiedät sen automaattisesti. Äiti on yks kauneimmista sanoista, koska se tarkottaa: vahvaa, kaunista, itsenäistä, päättäväistä ja rakastavaa hahmoa lapsen elämässä. Mitkää esteet tai hidasteet ei pysty pysäyttää Äitiä sillon kun on kyse omasta lapsesta. Äiti tekee mitä vaan jotta omalla lapsella on kaikki hyvin ja sama pätee mun omaan äitiin! Mä tiedän sen, että sä autat mua aina jos mulla on hätä. Sä olet se leijonaemo joka pitää huolen poikasestaan viimeseen hengenvetoon. Kiitos, että juuri sä olet mun äiti!

Hyvää Äitienpäivää❤️
Rakastan sinua, Te amo, I love you❤️
💝 Jenna

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kana-Taco peti🍴

Iso-Kuopusjärvi, Pudasjärvi loma 21.7-28.7.2017💓

Kuulumisia😊