Minä ja Hän👩‍❤️‍💋‍👨❤️💙👩‍❤️‍💋‍👨

Nyt tuleeki mielenkiintonen teksti.. Mä en olis uskonu ikinä, että saisin kirjottaa tämmöstä mutta täs sitä ny ollaan🤭
Mä en tiä mikä on ton mun toisen puoliskoni näkemys tähän kaikkeen, mut mä jaan nytte omani😇

J❤️J
2017 loppuvuonna, mulle tuli viestiä yheltä tuntemattomalta miehenalulta. Mä en muista puoliakaa mitä me sillon juteltiin, mutta en usko että hänkää muistaa...😂 Me juteltiin muutamia viikkoja ja sitte se loppu. Mä tätä vähä ihmettelin, mut en sit ajatellu asiaa enempää, olin jo tottunu tähän, et ei niillä miehillä ikinä kiinnostus kestää kauaa. 
MUTTA  
Voi pojat kuinka vääräs mä tämän miehen kans olinkaa!🤭 

Vuosi 2018 tuli ja samoin tuli toukokuu...😏 Mun puhelin piippas uudesta viestistä ja mitä ihmettä?!? Se oli tää sama ihminen, ketä oli jutellu mun kans sillon loppuvuonna!😱🥳 Jatkettiin siitä ja niistä puheista mihin jäätiin ja pikku hiljaa mä huomasin oottavani tämän herran viestejä.
Mä kerroin parhaalle ystävälleni hänestä ja siitä kohtaa sit tää mun ystävä onki kuullu kaiken aina ekana ja häneltä mä oon myös kysyny hyyyyyyyvin paljo neuvoja.
(kiitos Hannele!)😂
Me juteltiin toukokuun puoleenväliin ja sit tää mies ehdotti, et jos nähtäis jossain...😱 Mä muistan aina sen tunteen mikä mun sisällä oli, ku luin sen viestin uudelleen ja uudelleen. Me oltiin perheen kans just mun serkun synttäreillä ja kello alkas lähestyä ilta 20, sillon oli sunnuntai ja mä tiesin, että tää mies menee töihin taas maanantai aamuna sangenvarhain. Vastasin myöntävästi ja sit alkas se perheen hoputtaminen, et nytte olis kiire kotia!😂 Aika pian me sit lähettiin ja pääsin laittaan itteeni vähä parempaan kuosiin. 
Täs kohtaa mulla sytty lamppu pääs:
"Mitä mä sanon äitille?!? Ei mun oo ikinä ennen tämmöstä tarvinnu tehä! Lähtee ny illalla myöhään johonki!"
Ja mä tulen aina muistamahan mun ja äitin käymän keskustelun...😂:

J: " Mä meen näkeen yhtä kaveria..."
(katon äitiä)
Äiti kattoo mua pitkään ja hiljaa...
Ä: "Kaveria?"
(minä nyökkään ja tunnen kuinka puna nousee kaulaa pitki poskiin) 
Ä: "Jotaki poikaa?"
(nyökkään uudemman kerran ja sit tulee se ärsyttävä tyttömäinen naureskelu "Hihihi", kyllä kaikki sen tietää miltä se kuulostaa!🤦🏼‍♀️😂)
Ä: "Sen autoon ei sit tartte mennä..." Täs tuli semmonen äidillinen katse.
(juu ei tietenkää...🤭😇)
J: "Juu ei, Heippa!"

Mä veikkaan, että ku äiti sano ton viimeesen lauseensa ennen heippaa niin hänki sen tiesi, että ei se tuu pitämään...😆 Että pahottelut tästä äiti...🤭😚 Sitte mä ajoin tätä miestä tapaamaan ja se on ollu mun elämän paras päätös ikinä❤️





Me ajeltiin ympäri Kauhajokee ja juteltiin enemmän tai vähemmän. Voitte vaan kuvitella kuinka kauhusta kankee olin, ku mun piti olla vieraan ihmisen ja vieläpä miehen kans samas tilas!😂 Ajelun jäläkeen mä menin kotia hymy korkeemmalla ku korvis ja se hymy nousi sit jo taivaisiin, ku tää mies laitto mulle viestiä "Vois sitä varmaan uusista nähä?"🤩
Öö JOO!!😱🤩
Tätä "Vois nähä uusista" - juttua on ny sit jatkunu 2 vuotta❤️

 

Me nähtiin säännöllisesti ja sit tuli päivä ku tää mies vei mut tapaamaan hänen perheensä jäseniä, hänen siskonsa mä olin tavannu jo aikasemmin, mut sit käytiin myös hänen veljen tykönä ja ny en just muista että käytiinkö me hänen isänsä tykönä kans...🤔 Koska mulla ei oikein oo muistikuvia niistä kerroista ku jännitin niin paljo!😂 Hyvä, että mä kaikkien nimet sentäs muistin😂 Muutamien vierailujen jäläkeen ei ne ollukkaa niin pelottavia tyyppejä ja nykyään kaikki on hyvin ja mielelläni mä lähen sinne päin kyläilemähän👏🏼😂

Funny story: Ku mun mies on ekan kerran tavannu mun isän...😅
Mies oli laittanu mulle viestiä, et lähetään käymään hänen veljensä tykönä. Mä olin omas huonees viä kattelees tavaroita kasahan ja isä oli pihalla rassaamas traktoria. Sit mies ajo pihaan ja vilkasin vaan, et hän nousee autosta😌... 😨... HÄN NOUSEE AUTOSTA?!?😱

Mies tosiaan nousi autosta ja alkas ihan normaalisti jutella iskälle niitä näitä😂 Mulle tuli paniikki päästä pihalle ja saada ne kaks erillensä, kyllähän iskä ny tästä miehestä tiesi! Mut en mä ollu ajatellu, et ne ottaa toisiinsa mitää kontaktia niin pienen ajan jäläkeen!😂 Koska mehän ei siis seurusteltu... Ei, me vaan "hengailtiin" yhes, tai niin mä oon kaikille sanonu🤣 Siitä en sit tiä mitä mies on ite ajatellu tossa vaihees, ku muutama viikko oltiin jo keretty olla tekemisis, tuntuu että mä en sais siihen muutenkaa vastausta vaikka mä häneltä kysyisinki🤭😂 Mutta mä tosiaan sanoin kaikille, että ei me yhes olla vaikka se tuntu olevan kaikille siinä vaihees jo päivän selevä asia mitä tulevan pitää🥰
Sit mentiin taas vähä etiäpäin ja muutaman semmosen kerran jälkeen, ku mies oli tullu mua hakemaan kotoota millon mihinki, hän sano että ehkä vois tulla seuraavan kerran sisälle asti. Eli suomeksi sanottuna tapaamaan mun perhettä. Se nosti taas sykkeen jonnekki pilviin ja sydän hakaten vastasin juuuuuuu....😂 Mut ei hätää, tapaaminen meni hyvin eikä mies lähteny pakohon!😂 Mä myös esittelin hänet mun suvulle meidän juhannus-pippalois..😅😂Mut se oli ehkä ihan hyvä, hän näki heti mimmosta porukkaa mun sukuni ja minä ollahan😂❤️


2018 solju omalla painolla eteen päin ja mä huomasin pikku hiljaa olevani ihastunu tähän ihmiseen. Me juteltiin päivittäin ja oltiin tekemisis joka päivä enemmän tai vähemmän. Sit tuli juhannus ja juhannuksen jälkeen 23.6. mä kysyin, sen jälkeen ku mun eno kysy meiltä: "Kuinka kauan me ollaan ny oikein seurusteltu?", että mä haluaisin siihen ny suoran vastauksen, että ollaanko me yhes vai ei ja mä voin kertoo, että mun sydän ei oo ikinä hakannu niin kovaa ku se sillon hakkas! Musta tuntu, et se tulee ihan just rinnasta läpi!😂 Ja se onnellisuuden tunne, ku mä sain myöntävän vastauksen! Ja siitä sit tuli tosiaan meidän päivä! 💞23.06.2018💞
Toi päivä oli mun elämän onnellisin päivä yhteen toiseen päivään asti, tai oikeestaan puhutaan jo toisesta vuodesta ja vuosikymmenestä...😏

Sitte tuli 2019. Mä olin sanonu miehelle, että mä haluan muuttaa pois kotoota ja hän ehdotti, että jos muutettais samankaton alle. Se ajatus jäi kytemään ittekseen. Me puhuttiin siitä aina välillä ja sit alettiin puhua siitä vähä vakavammin. Meidän perhe alkas suunnitella Espanjan matkaa, johon myös mun mies lähti, ja vähä ennen sitä matkaa me lyötiin lukkoon se päätös, että tämän matkan jälkeen me laitetaan samat osotteet kirjoohin. Me oltiin keretty olla vähä yli puoli vuotta siinä vaihees yhes. Ja sitte 24.3.2019 ilmotettiin osotteiden muutokset ja muutettiin samankaton alle💞 Se on ollu mun elämän yks pelottavimpia päätöksiä, mutta myös semmonen päätös mitä mä en kadu! Mä olen hirveen onnellinen siitä, että mä sen tein🥰 Ja pian meille tuliki jo vuosi yhteiseloo täyteen😍

Sit päästään vuoteen 2020 ja ehkä tarkemmin vielä päivään 2.2.2020.
Oli sunnuntai aamu. Mä olin ollu edeltävän yön yövuoros ja olin just heräilemäs siihen päivään. Mies oli ollu koko päivän outo ja siis sillai outo, et sen näki kilometrien päähän.. En mä toki siitä mitää maininnu hänelle. Hän kulki koko ajan edestakasi, eikä oikein pysyny paikallansa ja vääntelehti koko ajan ku istu sohvalle yms. Oli koko ajan omis maailmoissansa. Sit hän lähti pihalle ja tuli pian takasi ja meni makkariin. Tässäkää vaihees mulla ei ollu mitää hajua mistää, mut pian ei ollu enää yhtää epäselvää miks mies oli ollu niin outo.
💎02.02.2020💍
Olinhan mä heittäny vitsillä ilmaan, että 02.02.2020 oli kiva päivä kihlata. Mutta en mä ny ajatellu, että hän ottais sen tosissaan! Mutta siitä tuli heittämällä mun elämän paras päivä🥰💕
Tänä päivänä, ku mä tätä tekstiä rustailen me ollaan oltu yhes 2 vuotta ja 7 päivää enkä mä muuttais niistä päivistä yhtäkää!🥰 Se onnellisuuden määrä mitä mä oon hänen kans kokenu on jotain sanoin kuvaamatonta, en mä olis ikinä uskonu jos joku mulle olis tullu yläasteella sanomaan, että mä tulen olemaan KIHLOIS vuonna 2020 tai ees, että mä seurustelen! Hän on tuonu musta semmosia puolia esiin mitä mä en ees uskonu, että mussa olis. Hän vie mua pois mun mukavuusalueeltani, mutta kyllä mäki häntä vien pois omalta mukavuusalueeltansa!😆
Onhan meillä riitoja ja erimielisyyksiä, mutta ne kuuluu jokaseen parisuhteeseen ja niinkuin mä olen hänellekki sanonu, niin en mä haluais ees että me ei riideltäis ikinä. Riidat kuuluu suhteeseen ja niiden avulla puhdistetahan ilmaa!😌

Mä rakastan häntä valtavasti ja toivon, että meillä on monta kymmentä vuotta yhdesoloo viä edes!👩‍❤️‍💋‍👨




                            

    











Kiitos ku luit ja enskertaan😚
💝Jenna



























Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kana-Taco peti🍴

Iso-Kuopusjärvi, Pudasjärvi loma 21.7-28.7.2017💓

Kuulumisia😊