Mitä mulle kuuluu nyt?😇

Heissan!

No joo.. Viimeks yli 2 vuotta sitte saanu aikaseks rustailla tänne😂 Mutta jos sitä sais itteensä niskasta kiinni ja alkais kirjotteleen tänne jotain epämäärästä aina välillä.😁

Mitä mulle kuuluu nykyään?🤔 Se onki hyvä kysymys. Viimeks ku vuonna 2018 tänne kirjotelin, kuulostaapa ikuisuudelta😂, mulla oli elämä ihan toises pisteet mitä se on ny. Mä olen löytäny vierelleni ihanan ihmisen ja kihloihinki mentiin tos helmikuus 2020.
Mutta mä voisin palata ihan sinne 2018 alkuun, koska sieltä mun tarina jatkuu😌
Tältähän mä tosiaan näytän nykyään. Mulla oli punaset hiukset taas yhes vaihees, mut ny ne on tommoset vaaleenruskeen-haalistuneen punaset😂 Ekat ripsipidennyksetki mä otin🤩

2018
Okei, eli nyt me eletään vuotta 2018. Uus vuosi on just menny ja aletaan elää tätä vuotta. Vielä on kaikki auki ja mitää ei olla vielä suunniteltu. Elikkäs on suunnitelmat täysin auki, maailma on auki. Sulla on paljo asioita mitä sä voit tehdä!😎 Me tehtiin perheen kans tosi paljo reippailureissuja mettäs, yleensä koirien ja muiden perheenjäsenten kans💗
(Mun oli pakko ottaa instagram ja snäppi itelleni, et mä muistaisin puoliakaa mitä on tapahtunu 2 vuotta sitte tai sinä aikana..😂)

Mulla itellä ei oikein ollu mitää suunnitelmia, muutaku nauttia olostani sillä hetkellä ja siitä syystä voitais pikakelata aikaa vähä eteenpäin. Mä kävin mun ystävien kans Helsingis, toinen heistä asuu ja opiskelee sielä, niin tehtiin pieniä irtiottoja arjesta. Aika nopeesti alkas tulla kevät ja sillon tapahtu jotain mitä mä en olis ikimaailmas uskonu... 
Aloin jutella uuden tuttavuuden kans.🙈 Se alkas ihan viattomalla juttelulla ja kyselyillä miten toisen päivä on menny, mut pikku hiljaa mä aloin huomata kuinka sitä toisen viestiä odotti ja ku sen viestiäänen kuuli, hymy nousi korviin ja sydän jätti pari lyöntiä aina välistä. Perhoset lepatteli ja aurinko paisto kirkkaammin mun elämään ku pitkään aikaan!💙
Pikku hiljaa tuttavuus syveni ystävyydeks ja siitä sit ihastukseks ja pian mä huomasin olevani rakastunu. Täs vaihees kaikki varmaan jo arvaa mistä mä puhun...😏
Ja vastaus on kyllä! Miehestä😇

Tosiaan 2018 on siitä erikoinen vuosi, että siinä oli paljo tapahtumia niin hyviä ku huonojaki. Mut ehdottomasti mun ykkös tapahtuma oli vuonna 2018 se, että mä tapasin mun miehen joka on ollu mukana kuviois jo melki 2 vuotta💕 Me alotettiin toki juttelemaan jo 2017 loppuvuonna, mut se vähä lopahti ja sitte 2018 toukokuus Hän laitto mulle viestiä taas ja siitä se sit lähti.💗 Mä en viitsi enempää kertoo, koska mietin tekeväni erillisen tekstin meistä sit jossain vaiheessa..🤔
💏J&J❤


Me käytiin myös perheen kans taas Pudasjärvellä, mulla on erillinen teksti jo aikasemmastaki Pudasjärvivierailusta jos haluat lukee sen😉, ja sillä reissulla mä tein jotain mitä en olis ikinä uskonu, että teen. Lähdin vaeltamahan mun tädin ja mökin omistajan kans!
VAELTAMAAN?!? MINÄ?!?
Kyllä, luit oikein! Mä lähdin vaeltamaan mun tädin ja sen mökin, millä oltiin, omistajan kans. Mä voin kertoa, että oon huikeen ylpee itestäni ku vaelsin heidän kans YLI 700 PORRASTA ja YLI 10KM LENKIN!!😂 Mä voin kertoo, että mun jalat, pehva ja koko kroppa tunsi sen ainaki seuraavat kolme päivää, mut sitä kokemusta en vaihtais mihinkää!🤩 Sielä oli niin kauniit maisemat ja vaellus-seuraki että😍 Ja kyllä mä voisin uudelleenki mennä.🤭


Käytihin tosiaan Ukko-luoston tunturi vallottaas. Sieltä tultiin pikku-luoston kautta alas ja siitä ametistikaivoksille. Saatiin käydä kaivamas sielä myös omat ametistit!😍 
Samalla reissulla me käytiin myös Rovaniemellä äitin tädin ja hänen miehen luona ja Joulupukkia kattomas!🤩 Viimeks mä oon Korvatunturilla käyny, ku oon ollu joku 3-5-vuotias😆

2018 oli myös menetysten vuosi. Mä en ole varma oonko mä ikinä maininnu meidän lemmikkejä nimeltä tai rodulta yms. Mutta 2018 me jouduttiin sanomaan hyvästit omalle kasvatille, meidän just 4 vuotta täyttäneelle Hetalle💔 Hän meni nopeesti huonoon kuntoon ja aika pian meidän piti hänet päästää paremmille maille😢 Se on edelleen ihan uskomatonta miten nopeesti voi asiat muuttua. Pari kuukautta aikasemmin hänellä oli kaikki hyvin, ku oltiin Pudasjärvellä.

Silti aikalailla kiteytettynä vuosi 2018 oli aika kiva.
Uusia tuttavuuksia tuli ja yhen ystävän kans suhde syveni viä entisestään💞

🥀Kotivainion Rubiini 31.08.2014-10.09.2018💗


2019
Vuosi 2019 alkas reippailun merkeis ku me tehtiin yhteinen mettäretki koko mun 15 henkisen perheen kans, mun mies ei sille reissulle muistaakseni tullu, muuten meitä olis ollu 16😁 2019 oli kans aika reippailuhenkinen vuosi, sillon myös tuli tehtyä paljo mettäreissuja, makkaranpaistolla ja yhdesololla. Olin myös aika usein vahtimas mun nuorimpia serkkuja.
Ja tehtiin taas irtiotto arjesta ja käytiin Helsingis ystävien kans.

Hän on mun paras ystävä, ollaan tunnettu 11 vuotta💗


2019 tehtiin myös koko 16 hengen perheellä reissu Espanjaan, Maspalomakseen. Se oli mun ja mun miehen eka yhteinen matka💕 Meitä tosiaan oli koko mun 16 henkinen perhe, mun "ydinperhe", molemmat enot perheineen, täti ja mummu. Mä mietin, että voisin tästäki reissusta tehä erillisen postauksen, koska siinä olis niin paljo kuvia joita haluaisin näyttää!🤩 Mutta laitan tähän ny ees pari, ihan vaan siks et saisin muistella jo alustavasti sitä matkaa🥰

 

Tää matka oli erittäin hyvä koitos sille, että pystytäänkö asua miehen kans saman katon alla. Koska jo ennen sitä reissua oltiin alettu puhua siitä jos laitettais osotteet yhteen ja muutettais samankaton alle. Sit keväällä 2019 niin tapahtu😱 Me kerettiin olla vähä yli puolivuotta yhes, ku tää päätös synty. Se on yks mun elämän isoimmista päätöksistä, mutta sitä en vaihtais mistää hinnasta, enkä kyllä kadukkaa💓 Se on tosi hassua miten elämä saattaa kääntää suuntaansa ihan tosta noin vaan! Mä oon hirveen onnellinen myös siitä, että Tara sopeutu rivitaloelämään sisäkissana jo 4 päivää sen jäläkeen ku se tuli uuteen kotiinsa, mun urhee pikku tyttö💖

Meidän eka yhteinen asunto oli Kyyhkykujalla💕

2019 kesällä mun pikkusisko pääsi myös ripille, mikä on ihan hirveetä koska eihän siitä kauaa oo ku se oli vaippaikänen taapero joka ei meinannu pysyä pystys😭💜

Hän oli niin komiana🤭🥰

Sit taas mentiin ihan omalla painolla eteenpäin ja pian oliki syksy. Meille se tarkotti sitä, että meidän perhe kasvo yhdellä karva-vauvvalla. Nimittäin Mister Hulina von Viinerillä ystäville Huli💚 Tara oli alkanu olla vähä yksinäinen, koska minä sekä mies käytihin töis ja mulla oli vielä monivuorotyö niin ei keretty ehkä niin paljo olla tytsyn kans, joten me ajateltiin että toinen kissa olis ehkä sopiva kaveri Taralle. Onneksi perhetutulle oli tullu aikasemmin pentuja ja sieltä me sitte Huli haettiin. Hulin sisko ja veli meni äitille ja siskolle. Saadaan järjestää sisarustreffejä aina välillä💚💜💙

Hulista on tulos oma tekstinsä. Ihan niinku Tarastaki on omansa😌




2019 meni aikalailla siinä omalla painollansa ja pian oltiinki jo uudes vuodes ja uudes vuosi kymmenes. Mä tiesin, että tämä vuosikymmen olis erlainen ja niinhän se onki.

2020
Helmikuus 02.02. oli sunnuntai ja mä olin tullu yövuorosta. Heräilin siinä miehen kans ihan rauhas. Hän oli ollu vähä kummallinen koko aamun ja pian mä tiesinki jo miksi...😇 

🙏02.02.2020💍


Nyt on tosiaan jo toukokuu ja 2020 ei ehkä menny niinku kaikki olis sen halunnu. Me jouduttiin myös tänä vuonna sanoo hyvästit rakkaalle lemmikille, Elmalle.
Hetän äitille..💔 Hän meni nopeesti huonoon kuntoon ja se raskas päätös piti sit tehdä😢
Tällä hetkellä päällä oleva pandemia on tehny tästä vuodesta tähän mennes huonoimman vuoden ja mä veikkaan, että sitä se on vielä hetken aikaa...😅 Mutta mulle on pääasia, että mun läheiset pysyy terveenä!💖
Täs tuli nyt tosiaan tiivistettynä mun vuodet 2018-2020 tähän päivään asti. Toivottavasti jaksoit lukee näinki pitkälle😄
Mä en ala lupaileen mitää, että alan nyt kirjotteleen ahkerammin koska mä en sitä kuitenkaa osaa pitää..😂 Mut jos ny sais ees jotain tänne joskus niin olis jo aika hyvä😂
Pitäkää ittesänne ja toisistanne huoli🥰

Kiitos ku luit ja ens kertaan😚

💝Jenna






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kana-Taco peti🍴

Iso-Kuopusjärvi, Pudasjärvi loma 21.7-28.7.2017💓

Kuulumisia😊