Mr. Hulina von Viineri aka Huli💚

Huli, Hulina, Ă„Ă€liö, Idiootti, Äitin-vauvva, Karva-vauvva, Viineri, Mammanpoika... Rakkaalla lapsella on monta nimee ja tossa oli vaan osa miksi me nimitetÀÀn Hulia. 
Huli on siis ihan perus maatiaiskissa ja on syntyny 1.7.2019, eli ikÀÀ tĂ€mĂ€n tekstin kirjotushetkellĂ€ pojalla on 10 kuukautta ja 28 pĂ€ivĂ€Ă€đŸ’š Mun iso vauvva😇 Me haettiin miehen kans Huli perhetutulta jolta mun Ă€idillĂ€ oli jo ennestÀÀn yks kissa. Samaan syssyyn Ă€iti ja sisko ottivat Hulin siskon ja veljen.

TÀÀ on eka kuva mikĂ€ mulla on Hulista💚
Kuvassa vas. Danny, keskellĂ€ Mila ja oik. Huli💙💜💚
Vauvva😍💚

Huli on aika elĂ€vĂ€inen kissa ku se sille pÀÀlle sattuu. VĂ€lillĂ€, ku aamulla herÀÀ ja lĂ€htee makkarista, yön aikana tehdyt kolttoset on heti ovella vastas... Ja voin kertoo, ettĂ€ siihen ei aina oo kovin ihana herĂ€tĂ€! Etenki jos tarvii töihin lĂ€htee... Onneks mies lĂ€htee aina ennen mua töihin niin ne kaikki tuhot on hĂ€ntĂ€ vastas ekađŸ€­
HĂ€n on iso poika jo💚
Huli tekee samaa, ku Tara. Pakko on pÀÀstĂ€ iholle ku hĂ€n nukkuu💚

Hulia varte mun ei tarvinnu niin paljo hommata kaikkee mitĂ€ Taralle, koska mĂ€ olin jo Taralle muutenki ostellu vĂ€hĂ€ kaikkee niin siinĂ€ samalla niistĂ€ tuli myös Hulin omia. TietystihĂ€n mun piti ostaa Hulille jotaki omaa,  koska niin se vaan menee!😂 Ja sit tietysti penturuoka oli yks juttu mitĂ€ piti hommata. Mut muuten Huli sai aikalailla tyytyĂ€ siihen mitĂ€ jo oli taloudes.😌
Huli tuli meille syyskuussa -19 ja siis isoin syy miks mĂ€ halusin toisen kissan oli se ettĂ€ Taran ei tarviis olla yksin tÀÀ, ku minĂ€ ja mies kĂ€ydÀÀn töis pĂ€ivĂ€t. Ja mulla oli vielĂ€ monivuorotyö niin automaattisesti tuli enenmmĂ€n tunteja pois tytsyn tyköötĂ€. Eli ihan siis Taraa siinĂ€ kohtaa ajattelin, enkĂ€ sitĂ€ ettĂ€ mĂ€ haluun toisen kissan...đŸ€­ Huli oli aika pieni ku se meille tuli, tai siis sirorakenteinen mikĂ€ sai sen nĂ€yttĂ€mĂ€hĂ€n pieneltĂ€. Etenki Taran vieres...😂 Mutta sillĂ€ on hyvĂ€ ruokahalu niin nopeesti alkas se paino kertyĂ€!

Mun karva-vauvvat❤❤
No mimmonen Huli sit on? Niinku sanoin jo aikasemmin elĂ€vĂ€inen. SillĂ€ on omia outoja tapoja ja aina ei oikein oo varma mitĂ€ sen pÀÀs liikkuu... Vai liikkuuko mitÀÀ!😂 Huli on myös tosi herttanen ja hellĂ€. Outoja tapoja sillĂ€ on myös jonki verran ja mĂ€ olen aika varma, ettĂ€ se ei oo tĂ€ysin 100% kissa.. Se seisoo takatassuilla usein ja nĂ€yttÀÀ mangustilta, se vetÀÀ leluja ku koira ja kiipee raapimispuuta ku orava...😆 MĂ€ olen tullu siihen tulokseen, ettĂ€ Huli on:
15%:sti orava
15%:sti mangusti
25%:sti koira
ja loput 45%:tia siitĂ€ on kissaa.😆 Sille saa vĂ€lillĂ€ nauraa oikein kunnolla! Hulilla saattaa olla myös jonkisortin pussifetissi... Se nuoleskelee ihan kaikenlaisia pusseja ja yks kerta se alkas raahata yhtĂ€ mukanansa!?!😂 Huli on myös hirveen lĂ€heisriippuvainen musta. MeillĂ€ ei kissat tuu makkariin ja ku aamulla herÀÀt, niin Huli on heti ovella vastas. Istut sohovalle niin Huli on sylis ja se ei muuten sit siitĂ€ lĂ€hekkÀÀ ihan heti😂 VĂ€lillĂ€ se on hirveen Ă€rsyttĂ€vÀÀ, mut toisaalta se on taas tosi ihanaa💚

Huli on helppo matkakaveri, ei sillÀ ettÀ me ny joka pÀivÀ niitÀ vietÀis johonki, mutta ne muutamat kerrat ku on viety johonki niin se on ihanan hiljaa, toisin ku Tara...! Mulla ei ollu oikein mitÀÀ ennakko pelkoja siitÀ, miten Tara suhtautuu uuteen pikkuveljeen, paitti ehkÀ se pieni et tuleeko ne toimeen? HyvÀksyykö Tara Hulin ilman suurempia ongelmia? KyllÀhÀn Tara muutaman kerran Hulille sÀhisi, mutta alta viikon jÀlkeen se jo oli ihan normaali.

Ensikohtaaminen💞 Huli nĂ€yttÀÀ niin jĂ€rkyttĂ€vĂ€n pieneltĂ€đŸ˜­đŸ’™
MikĂ€ on sinĂ€nsĂ€ hyvĂ€, koska Huli oli aika pelokas, ku se meille tuli. Se oli sisarustensa pelokkain ja sen kyllĂ€ huomas, se ei oikein meinannu antaa koskee ja meni pakoon ku lĂ€hesty, mut onneks se rohkaistu aika nopeesti💚 Huli ei tykkÀÀ koirista😂 Johtuen ehkĂ€ siitĂ€, ettĂ€ se ei oo niihin tottunu. MeillĂ€ ku ei viĂ€ itellĂ€ oo koiria, ettĂ€ toivottavasti se sit tottuu niihin ku niitĂ€ki alkaa tulla😂

Hulin lempileluja on ehkĂ€ kaikki semmoset mistĂ€ kuuluu jonkisortin ÀÀni, oli se sit rapinaa tai vinkumista yms. Se tykkÀÀ myös naruista, mĂ€ olen sen muutamaan otteesehen irrottanu mun kutimista...😑 Huli ei tykkÀÀ valjaista tai pannasta, niinku ei Tarakaa.. Joten mĂ€ oon ottanu niiltĂ€ molemmilta pannat pois. Hulilla on kuitenki siru ja Taralle tulee siru, heti ku se vaan on mahdollista asentaa, jos ne sattuu pÀÀsemÀÀn karkuun. Toki jos ne ei ny parvekkeelta alas hyppÀÀ, niin pisin mihin ne pÀÀsee pakoon on naapuri-parveke😂 Toivottavasti sellaasta tilannetta ei tuu, mut olis se aika koominen tilanne mennĂ€ koputtamahan naapurin ovehen:
"Hei anteeks hĂ€iriö, mut mun kissa on teidĂ€n parvekkeella..."😆

Tohon alle viĂ€ muutama söpö kuva mun vauvvoista...đŸ€­đŸ’™❤️

EnÀÀ Huli ei mahtuis hupparin sisĂ€lle ihan noin helposti😂💚
❤❤
TÀÀ oli ekoja kertoja, ku Tara anto Hulin olla vieressĂ€nsĂ€ ilman ÀÀnimerkkejĂ€đŸ˜‚đŸ’š❤️


Kiitos ku luit ja ens kertaan😚
💝 Jenna




Kommentit

TÀmÀn blogin suosituimmat tekstit

Kana-Taco peti🍮

Iso-KuopusjĂ€rvi, PudasjĂ€rvi loma 21.7-28.7.2017💓

Kuulumisia😊